nedelja, julij 02, 2006

DURS

Sem eden od 700 tisoč ljudi, ki še niso prejeli svoje dohodninske odločbe. Se niti ne čudim, ker mi je država za lansko leto dolžna denar (ki ga je lahko celo leto neekonomično obračala). Bolj sem presenečen, ker se že nekaj dni v medijih smeji sam finančni minister, ki tudi še ni dobil svoje odločbe. Ker očitno le-te ni pravilno izpolnil. Kakšen absurd, da nekdo, ki je bil pri sprejemanju zakonodaje moral biti prisoten, le-te ne izpolni pravilno.

Gospod Bajuk je aktualni evropski finančni minister leta. Ali drugače povedano, njegov kabinet je očitno še vedno poln sposobnih ljudi (česar za večino ostalih ne bi mogel reči), ki sprejemajo pravilne odločitve. Očitno pa se na davčni upravi to ne dogaja. Ko se je vlada naveličala Žara... ups... Grilja, in je bolj kot strokovnost bila pomembna prava "barva", so na DURS-u očitno pozabili na tekoče zadeve.

Čeprav grem na par tednov dopusta, tega davčni upravi nikakor ne bom sporočil. Pri učinkovosti bom lahko tako že dolgo časa doma, preden me "bodo povabili na razgovor".

3 komentarji:

Tomi pravi ...

Danes sem vseeno klical na svojo UE in so mi (slišno iritirani na državo, ki jim je zakuhala do dohodninsko juho) povedali, sploh ni potrebno pooblastila, samo nekaj, kar potrujeje, da si bil odsoten. Potrdilo o plačilu, vozovnice, ipd... Res, naša država je res sistematično urejena.

Anonimni pravi ...

Si sedaj že prejel dohodninsko odločbo?

Tomi pravi ...

Seveda, to je bila lanska tema. Letos mi je šlo samo na živce, da nisem dobil predizpolnjene.