sreda, julij 26, 2006

Singapur (1)

Uspelo mi je preziveti prvi dan v Singaporu. Sicer je bil obcutek, ko sem prisel iz letalisca do taksija podoben bolj "zakaj pa je vroc del klime speljan direktno pred postajo taksijev" do krutega spoznanja, da tako pac je.

Torej, danes sem imel priloznost pogledati mesto (ok, saj je to cel otok), ki je cudovito. Sami nebotnicniki, javne stavbe, ki so za nas verjetno bolj nikoli jih ne bo v Ljubljani, stari del chinatowna, in se in se. Ker je ze pozno, samo se ena anekdota.

Ko sem sel pogledat Merliona (pol riba, pol lev), je k meni prisel en od National Geographicovcev, ce bi jim pomagal posneti uvod v prizor enega dokumentarca. Je bilo prav zabavno :-)

2 komentarja:

Ulala pravi ...

Važič! A ti skos potuješ?

hehe, iz mene govori zavist ;) uzivaj!!

Tomi pravi ...

Itak, da ne. Ena ali dva vikend izleta tujina, en kongres EPSA (do enega tedna) in ene tri tedne poleti poskušam spacati skupaj. To je vse. Sedaj, ko imam še čas, ko bom delal, bo pač drugače.