ponedeljek, julij 24, 2006

Melbourne

Spet eno hitro vecerno oglasanje.

Odkar sem zadnjic kaj napisal, se sicer nisem premaknil pretirano dalec, je bilo pa nekaj zanimivih zadev. V Cairnsu sem si vzel prost dan kongres in sel pogledat tropsko zivalski vrt. Precej drugace od evropskih, ne samo zaradi zivali, ki so rahlo druge (itak), ampak zaradi interaktivnosti. Kupis lahko hrano za kenguruje in jih hranis (beracijo kot ljubljanski klosarji), se sprehajas med kletkami s pticami, ful lepo. Vsekakor vredno ogleda.

Drugace pa sem bolj ali manj zapravljal. Na dobrodelni drazbi me je zeblo, zato sem si kupil sal, zadni dan kongresa pa je slo prevec denarja za precejsnje neumnosti (kravata, tri bumerange, flis za Melbourne, ipd).

Sedaj pa sem v Melbournu (na zalost samo za dan in se malo). Pot sem se je vlekla, ker je pred letom iz Cairnsa v Melbournu bila nevihta in smo na letaliscu cakali dve uri, ampak je pa mesto res ful lepo. Urejeno, mirno, dosti poceni (za Avstralijo), super javni prevoz, en tako skuliran park sredi poslovne cetrti, da dol pades, en divjo kazino, cudovit veceren skyline, univerza v viktorijanskem slogu. Vsekakor vsaj tako lepo mesto kot Sydney. Must see, za vse, ki pridejo v Avstralijo. Saj bo padla kaksna slika, ko pridem domov.

Jutri pa se zadnji dan Avstralije in vecerni let v Singapur. Se eno mesto (otok, drzava, kakorkoli), ki ga komaj cakam, glede na to, kar se dobrega slisal. Samo "hot and humid" bo.

Toliko za sedaj...

Ni komentarjev: