ponedeljek, julij 10, 2006

Avstralija, prvič

Uspelo mi je priti na drugi konec sveta. Sicer sem se naucil vse o letaliski varnosti in tem, kako se na letalu ne da spi, ce imas sosede, ki zavzamejo vecino prostora (naslednjic letim v poslovnem razredu, da bom lahko spal) in uspel po 30 urah pokonci se vedno najti cas za pivo. Ampak o tem, kako sem prisel do sem, kdaj drugic, ko bom imel vec casa.

Na kratko, trenutno sem z Jinom (prijatelj iz Singapura) v Sydneyu. Ce mi prej ni bilo jasno, zakaj toliko ljudi ostane tu, mi sedaj je. Mesto je res fenomenalno, prava metropola. Kar skoda, da imava samo tri dni casa za oglede, ker mesto je res vredno vsaj enega tedna. Ampak tudi v treh dneh se bo dalo nekaj videti. Pa tudi o tem vec, ko pridem v Cairns. Tudi o tem, kako Ekvator vpliva na vodo in kako se ne morem navaditi, da so avtomobili na drugi strani ulice :-)

2 komentarja:

trik pravi ...

heyya!
cairns je res ultra fajn!
jaz osebno se decembra selim iz newcastla (nsw) v cairns, studirat na JCU.
moja sestra tut zivi v cairnsu ze dve leti, sam sem bil tem lani od decembra do febuarja,
uzivej gor,
lp,
G
pozdrav esplanade pa night markets
hihi

Tomi pravi ...

Kul, tudi jaz sem se prav navezal na Cairns in mi je bilo prav hudo, ko smo sli.

Kaj pa gres studirat?