sobota, julij 01, 2006

Troja

Včeraj sem končno pogledal Trojo. Film je skoraj dve leti stal na polici, ker nikoli nisem imel časa, da bi ga pogledal, ali pa je bil posojen nekaj časa. Poleg tega ima veliko sentimeltalno vrednost, kupljen je bil nekje na "tržnici" v Beogradu (to nima vrednosti, okoliščine te ekskurzije pač). Moam pa priznati, da me je presenetila interpretacija zgodovine. Kakor se spomnim še iz srednje šole, se je konja spomnil Odisej, spomnil sem se Menelaja, Helene, Ahila in tega, da ja le-ta Hektorja vlekel po prahu. Tako gledano je bila zgodba precej črno-bela. Trojanci so bili "slabi", Grki pa "dobri", ampak je film predstavil tudi celo človeške plati tako Priana in sinov ter skoraj blaznost Menelaja. In na trenutke veliko časti med obema stranema, vsaj do konja. Se kar splača gledati.

Sedaj se mi pa nič ne da. S family smo imeli kosilo v mehiški in moj parasimpatik trenutno deluje na polno.

(bi napisal kakšno zanimivo zadevo, samo potem bi sentimentalnost bila že tako gosta, da bi jo lahko rezal z nožem)

Ni komentarjev: