četrtek, avgust 31, 2006

Časovno potratne igre

Ula je posredno kriva, da sem danes do pol štirih zjutraj igral Sudoku (papirnato verzijo, ki je mimogrede težja, ker te ne opozarja na napake), danes pa sem na internetu našel še eno zanimovo igro. Bolj gre za poznavanje Slovenije (boste presenečeni, kako slabo poznamo našo državo). Klik na lastno odgovornost.

6 komentarjev:

Ulala pravi ...

kaj? I object! jaz nisem nic kriva!!

bejz ti pisat seminarje! :)

Luka pravi ...

za sudoku pejt na http://www.websudoku.com/, tam boš našel bolj hard-core varianto, kjer nimaš stalnega helpa, edina pomoč je preverjanje, ki ti pa izbriše tvoj čas :) Have fun, pa da ne bodo prevelki podočnjaki :D

Tomi pravi ...

@Ula: Seveda si kriva, samo ne neposredno. Če ne bi imela linka na Sudoku, bi jih rešil v zadnjih dveh dneh nekaj 10 manj...
@Luka: mi ne pride niti pretirano prav, ker med tednom (ko imam tako zvečer čas), nimam dostopa, med vikendom pa moram doma (LCD TV ;-) ) nadoknaditi vse serije. Ampak bom ohranil v spominu, za čas, ko se bodo moje bivanjske razmere spremenile.

Ulala pravi ...

kako mas avgusta zvecer cas?? pa tolko koncertov.. pa polna ljubljanska plaza.. pa... jaz zaprta v hisi sredi gora :(

socialize, man!

Tomi pravi ...

Simple. Ko prideš domov, potem ti paše še nekaj "za možgane razgibat". In bi rešil "en" sudoku. Nikoli jih nisem reševal pred polnočjo, nič bat.

PyroBor pravi ...

papirna verzija je dosti boljša od tiste na internetu :)