torek, avgust 08, 2006

Hočem nazaj. Takoj.

Danes sem med brskanjem po slovenskih blogih naletel na te slike. Katoomba, Sydney in ostale zanimivosti Avstralije. Občutki? I wanna go back there. Now.

Ljubljana me kar precej ubija. Saj ne, da ni lepa (vedno bolj in vedno znova), samo občutek, da si doma, da moraš narediti do konca dva brezvezna seminarja, da se bo potrebno ozirati za kakšno službo (in pripravništvom), da bo treba ugrizniti prej ali slej v kislo jabolko nepremičninskega trga, vse to je bilo "down under" tako daleč stran, tako časovno kot krajevno.

Zakaj vse lepo enkrat mine? Da se lahko ponovi ;-)

2 komentarja:

Nina pravi ...

Jst pa sanjarim o Kanadi.. Pa sploh še nism bla tam. Ljubljana pa itak nikol ni bla zares moj dom.. Ob padlem letniku in nekaj zgrešenih osebnih odločitvah ter nezgodah me pa itak čedalje manj stvari zadržuje tu.

Go for it, če boš le imel priliko :)

Tomi pravi ...

Sedaj sem se nekako odločil, da bom raje šel delat v Zahodno Evropo, ker lahko naredim raziskovalno delo za podiplomca in še malo zaslužim. Ne bom našim bankam delal preveč prometa.