torek, avgust 29, 2006

Match Point

Na poti v Avstralijo je bila ena od stvari, ki me je držala pokonci (poleg sosedov) julijski spored na letih Austrian Airlines, oz. bolj natančno Match Point. Mislim, da sem ga že prej doma gledal trikrat, potem sem ga gledal vsaj dvakrat na poti do in iz down under, in sedaj že dvakrat avgusta. Ker vedno odkrijem nekaj novega, ker je Scarlett preprosto fenomenalna in ker je film prava droga. Vsekakor, zelo priporočam.

Sem pa zadnjič gledal že zahvale in igralsko zasedbo na koncu do konca in ugotovil, da je ne majhen del in nepomemben del filma prispeval Slovenec. Dve operni ariji, ki se pojavljata skozi velik del filma namreč poje Janez Lotrič. Vsekakor boljša "vloga" kot vloga kateregakoli slovenskega igralca v znanih filmih... Sicer je lahko menda vsak zvezda, samo našim igralcem to ne uspeva v tujini. Še vedno, dramske igralce imamo na odlične. Me prav zanima, kaj ima Drama pripravljeno za naslednjo sezono.

2 komentarja:

Jana pravi ...

Match Point je res enkraten film z enkratnim režiserjem. Scarlett je bila tudi prepričljiva, komaj pa čakam na Črno Dalijo, ki pride k nam konec septembra.

Tomi pravi ...

Vsekakor bo vredna ogleda, samo ko pride tako pozno, pa še na nobenem torrentu ga ni. In, kakor sem videl, je film preživel evforijo v Benetkah.