sreda, avgust 16, 2006

Nov cilj

Zadnjih nekaj dni me je, v sklopu "velikega načrta", prijelo, da se grem bolj kot rekreativno sprehajati po Ljubljani. Moje stanovanje ima poleg vseh slabosti vseeno eno veliko prednost, ki se jih reče lokacija skoraj sredi mesta in vendar dovolj daleč. Rožna pač, kjer je recimo 10 minut do Rožnika, Tivolija in podobnih zadev. Po ponedeljkovem Rožniku (malo več kot 8 km), me je včeraj pot zanesla na PST, Mostec, preko Rožnika, Tivolija in nazaj domov (nekaj več kot 13 km). Zato sem dobil genialno idejo, da bi moral kot prebivalec prestolnice vsaj enkrat prehoditi celotno PST. Glede na to, da jo je za celih 34 km, seveda ne takoj in ne v celoti, ampak nekje do konca septembra bi mi pa moralo uspeti, ampak v ne ravno rekreativnem tempu (tako kot je konec septembra rok, da spet odtečem v enem kosu pot, ki sem jo pred dvema letoma z lahkoto - ampak, takrat sem bil mlad, naiven in... zaljubljen).

In kaj je "veliki načrt"? 82. Trenutno mi do tja "manjka" še 7 in še malo.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

tudi s kolesom se da lepo priti okrog
krasen izlet

Tomi pravi ...

Verjamem, samo malo prekratek in zaradi manjka kolesa (ga nimam kje hraniti) rahlo težko izvedljivo. Ko bom imel svoje stanovanje:-)