četrtek, avgust 24, 2006

Prvi cilj padel

Zadnje čase se presenetljivo veliko rekreiram, kar ima veliko pozitivnih učinkov. Po energiji do dobri volji sem počasi na poti do dobre volje cimra, poleg tega sem pa vedno manj lačen iz dneva v dan. Sinergija. Pač, imam dosti časa in brez težav sledim ciljem, ki sem si jih postavil. Vzpostaviti podobno stanje kot pred dvema letoma, tako in drugače.

Zadnjič sem si zadal, da bom:

  • "padel" nazaj na 82 (še ne, ampak na poti)
  • spet pretekel mojo klasično turo v enem kosu (včeraj)
  • prehodil PST (če bo vreme, ta vikend)
In prav simple je vse skupaj, če le imaš voljo in odločenost. Sedaj si bom samo še rekel, da bi imel svoj flat in eno veliko varno limuzino. Če bo šlo še to tako lahko :-)

4 komentarji:

Ulala pravi ...

jah, sam za sportat rabis tudi cas. tapridni studentje ga zdajle se imate ;) ostali se ze divje ucimo

Tomi pravi ...

Ja, imel sem ga, sedaj sem pa postal priden. Začel sem končevati seminar, pa učiti se začnem. Tako da sedaj me čaka bolj CTK, pa kakšne pol ure teka na dan..

Ulala pravi ...

no, good luck! kar priden bodi, you don't want to become me ;))

po izpitih bom pa tudi jaz spet sportala, imam ogromno za nadoknadit ;) zih bom kar eksplodirala od zadrzevanja energije za knjigami in bom (pol)maraton pretekla za salo ;)) komaj cakam, da zacnem spet migat!!

Tomi pravi ...

Saj čas skoraj vedno je, samo se je treba mogoče kakšni drugi zadevi odpovedati. Kakšni nadaljevanki, filmu, kavi ali pa tričetrt ure spanja. Verjami, gre, sem to delal dve leti nazaj in se je našel čas za res vse...