sobota, avgust 19, 2006

Zarota vozil s kolesi

Še sam ne vem, kaj sem naredil narobe, ampak zadnja dva dni me vozila s kolesi nimajo rada. Tako je avto terjal, da ga registriram, danes pa me je na cedilu pustila še specialka. Sicer zahvaljujoč SPD-ju, ki ga uporabljam, z enim spominkom lepe kraste. Torej, na čudovito sobotno dopoldne vožnje po Savinjski dolini mi je po 50 km sredi Celja spustila zračnica. Ne spustila kot premalo napoljnena, ampak predrta. Na srečo imam v savinjski prestolnici še veliko znancev iz srednje šole, tako da zadeva ni imela neprijetnih posledic v obliki pešačenja. Še enkrat hvala, Matevž.

In ko sem se vračal iz Celja s kolesom v prtljažniku, s svojim, sveže registriranim vozilom, se mi zadaj prilepi mladenič z nekaj let starim Golfom GT1. Domačini verjetno veste, kako je križišče v Medlogu proti Levcu prikladno za prehitevanje ljudi, ki vozijo po vašem mnenju prepočasi. In to misli tudi omenjeni mladenič. Klasična sitaucija: vozilo z X enotami moči (moje) in vozilo s 3X enotami, ki ga ob spremljavi brhke dame vozi omenjeni mladenič bi po vseh "pravilih" morala biti nepravičen boj. Na njegovo žalost je mladenič pozabil, da je včasih bolj pomemben pravočasen in kontakten štart brez vrtenja koles v prazno. Kar mu ni uspelo, zato sem iz dvoboja prišel kot zmagovalec. Da bi pozdravil ranjeni ego, je mladenič besno prehiteval na poti naprej. Ker je našel še kompetetnega sotekmovalca, je bil verjetno še bolj vesel. Kljub temu smo vsi nekaj km stran stali skupaj na semaforju. Pa sem se jaz držal omejitev.

Torej, draga mladina z za vaše izkušnje premočnimi vozili, po ravni cesti zna vsak pritisniti na plin. Ampak to še ne naredi dobrega voznika.

Ni komentarjev: