četrtek, september 14, 2006

812,-

Nekaj časa nazaj je Marko Crnkovič, ki je ravnokar odprl blog pri Siolu, ki ima strašne probleme s T2, katerega vodja je bivši Siolovec Kramberger, ki... Zašel sem, ne mislim biti rumeni tisk (čeprav, novic mi ne manjka, vsaj za bazo ne...)

Torej. Nekaj časa je Crnkovič pisal o po njegovem provokativnem oglasu za Amis, nato pa se je v komentarjih razvila debata o psihologiji oglasov. Menda je bil ta Amis začetni podoben temu (poševno moji komentarji):

Jaka K.

Nima hitrega interneta. (roko na srce, v 21. stoletju dostop mora biti stalen in hiter, drugače se ne zasluži imena internet)

Rad gleda filme.

V drugi različici so prečrtali prvo postavko in spomovirali Amis ADSL. Oglas naj bi menda bil provakativen, ker je zagovarjal kršenje avtorskih pravic. Kdo ima prav in kdo ne (jaz še vedno mislim, da je stvar interpretacije in oglas cilja na "pokvarjeno" miselnost prejemnika, kot večina ostalih).

Sedaj se je pa (vsaj po Ljubljani) pojavil nov. Mislim, da sem med Savsko in centralno železniško in avtobusno sramoto, ups, postajo, naštel kar tri (ni čudno, če pa imamo v skoraj centru mesta toliko prelepih dvorišč in neurejene okolice "elitnih" stanovanj na Kotnikovi). Je izjemno enostaven, saj izgleda kot velik napis:

812,-

Moja interpretacija je, da gre za ceno. Verjetno v €, toliko tolarjev skoraj nič ne pomeni. Samo kaj pomeni? Prva ideja, ki mi je padla na pamet je, da gre za ceno kvadratnega metra stanovanja v prestolnici. Realni ceni gradnje, ne multipliciranim "elitnim" verzijam. (Mimogrede, ste opazili, da vse spletne strani novogradenj stanovanja označujejo kot luksuzna ali elitna? Mogoče po ceni, nikakor pa po lokaciji in izdelavi...)

Ampak zakaj bi kdo to objavil? Mogoče gre za predvolilni plakat, ki prebivalcem obljublja stanovanja po takšni ceni?

Zbiram predloge...

Ni komentarjev: