sreda, september 13, 2006

Baza

Od zadnjega posta, ki sem ga napisal sem, je minilo že kar nekaj časa, tako da sem na Siblogs padel v skupino "Osveženi manj kot 7 in več kot 3 dni nazaj". Razlog je seveda bližajoči izpit, ker večino dni preživljam ob učenju in pitju belega čaja z ingverjem. Ta naj bi menda celo stimuliral prebavo, oba izvlečka skupaj pa naj bi delovala stimulativno in čistilno. No, pri meni ne, ker sem sedaj bolj podoben hodečemu polmrtvecu (ali tako, da boste vsi razumeli, zombiju). Sem pa danes končno zagovarjal seminar za prihajoči izpit. Še ena obveznost manj.

Sicer pa nisem mislil pisati o tem, ampak o tem, da sem med pregledom statistike ugotovil, da ima določeno bazo bralcev. Indici: znani IP bloki, brez napotnega URL-ja, pa tudi številki obiskov in ogledov strani sta nevarno blizu (sedaj sem postal spet vešč interpretacije grafov). Vseeno, baza, lahko bi oddala kakšen komentar ;-)

Sem pa ugotovil še nekaj novega. O razliki med zelenih in črnim čajem smo poslušali (ali bodimo iskreni - prebrali) pri "rožicah", danes pa sem ugotovil, kaj za vraga je beli čaj. Kot ponavadi je čisto preprosto, gre na menda najbolj priznan čaj, ki ima na svojih listih opazne bele dlačice. Po sestavi je podoben zelenemu (tein, ja), samo menda boljšega okusa. In za kilogram listov jih menda potrebno ročno nabrati kar 30.000. Glede na ceno (manj kot € na liter) v ta podatek močno dvomim. Ali pa izvajajo ekstrakcijo s superkritičnimi fluidi (kar pa spet močno dvomim).

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Zdravo!
Po naključju sem odkrila tvoj blog in mi je izredno zanimiv.
Ne vem ali si se ti zmotil, ali pa še jaz nisem slišala za "superkritične fluide".
To mi deluje, kot nekaj iz zvezdnih stez.

Luka pravi ...

Beli čaj je načeloma občutno dražji od črnega, rdečega in zelenega - seveda vse skupaj pribljižno enakega izvora. Pri nas je recimo beli čaj z jasminom več kot še enkrat dražji kot pa zeleni z jasminom, po okusu pa ni primerjave. Seveda pa je razlika od prodajalne do prodajalne in od vrste čajevca, na katerem nabirajo te lističe.
@anonymous: več o superkritičnih fluidih najdeš tule.
Tomi, dobro zrihtaj izpit!

Tomi pravi ...

@anominma: hvala za pohvale, za SCF se pa nisem zmotil, odgovor ti je pa podal že Luka.

@Luka: se strinjam, da je bolj okusen, in še bolj pomembno, ima tein. Odlično za učenje ;-)