sreda, september 20, 2006

Kevin Spacey in samo resni

Na trenutke se počutim kot Kevin Spacey iz Ameriške lepote. Tečem, sem v procesu nabave uteži (vseeno, ne kadim ničesar, moji bivanjski pogoji so nekaj log enot pod tipično hišo ameriškega predmestja in najbrž nimam tako norih sosedov (da bi me ustrelili)). Po drugi strani pa se teh nekaj dni počutim kot povprečen Japonec. Zjutraj grem okoli sedme in se vrnem okoli osme ali devete zvečer, ko ostane čas za tek in mogoče kakšno nanizanko. That's it. Vse za ljubi naziv in posledično boljše pogoje enkrat, ko mi vse uspe.

In v ta urnik mi je včeraj uspelo vriniti še ogled enega stanovanja. Prav lepo, odlična lokacija in nepretirana cena, ampak "samo za resne". Kjer resnost pomeni, da najemnino plačaš za leto naprej. Damn it. Še ena zima v Rožni? Čedalje bolj kaže tako, razen, če se ne zgodi statistična anomalija ali laično čudež.

2 komentarja:

Nina pravi ...

ej jst se non-stop počutm k kevin spacey u tem filmu.. no, sam da nism tip.. torej kot ženska verzija kevina :) sam res upam, da se mi ne bo strgal tko k njemu.. k tale moj šiht je dejansko fajn, edin direktor ma prov ene cvetke učas, da bi ga človk kr poču :)

Tomi pravi ...

Saj njemu se ni nič manj strgalo kot recimo ženi. Samo da je on bolj prikazan, žena pa toliko manj.

Saj smo vsi Kevini Spaceyiji, po malem...