sobota, september 02, 2006

Lenoba, cesta na Lopato in slovenski blogi

Odkar sem pred nekaj urami prišel domov, se mi prav nič ne da. Razlog za lenobo je malo manj kot 70 km kolesarjenja, ki sem ga danes opravil, popolnoma brez kakršnekoli kontrole. Včeraj sem iz Ljubljane vzel napačen pas za pulzimeter, po več kot šestih letih pa je nekaj pičilo tudi moj števec za kolo. Tako se kolesaril čisto po občutku, in očitno občutek za rekreacijo ni vedno dovolj. Torej sem sesut.

Zato sem šel brat nekaj slovenskih blogov, ki so se mi zdeli zanimivi. Ker se mi res nič ne da, ne bom dal nobenega specifičnega linka, ampak kar povzetek. Če ste našli pot do sem, se boste že znašli. Priporočam, ker imamo Slovenci nekaj dobrih in zanimivih piscev in ker smo pač narod na sončni strani Alp, je v besedilih najti veliko zavisti in nevoščljivosti (mislim, da prednjači MC kot osovraženi, da ne bo pomote).

In potem sem preveril še klimo pred županskimi volitvami. Ko sem šel od Lopate proti Celju, me je na moje presenečenje pričakala razrita cesta (ampak razrita z namenom rekonstrukcije, ker razrita je bila tudi doslej). To je, odkar pomnim in tam kolesarim, najslabša cesta, ki vodi iz Celja. Očitno se Šrot, sedaj ko je objavil (ali bolje potrdil) kandidaturo za celjskega župana, uvidel, da si lahko tu nabere kar nekaj političnih točk. Kot si jih je že Janković. Ali bolje, kakor mu jih je s svojih diletantskih obnašanjem naša vlada. To, da vlado mara čedalje manj ljudi, je jasno. To, da v procesu gospodarskih čist počistijo tudi enega od najuspešnejših predsednikov uprave in ga nadomestijo s prepotentnim malinavcem, se je zdelo normalno vladi. Tako se meni zdi povsem normalno, da ga podpira 47% naključno izbranih anketirancev.

Pa nisem len samo jaz, očitno je tudi Sitemeter, ki se mu ne da meriti prometa na tem blogu...

2 komentarja:

Luka pravi ...

hej, saj bo :) pretoplo je danes, od tod crkavanje. Glede volitev: pridi pogledat našo cesto... od avtomobilov jo prevozi zgolj kakšen terenec (pa ne nov, ker ga je lastniku škoda), od koles še nisem videl junaka ki bi si to upal. Edino konji in pa pešči so možni potniki po njej, pod pogojem seveda, da imajo dobro skakalno kondicijo in pošteno nezgodno zavarovanje zaprimer zvina. To bodo že tretje volitve, ko bo popravilo ceste označeno pod nujno! Po četrtih jo bodo pa menda popravili!

Tomi pravi ...

Saj najbolj od vsega me moti to, da Sitemeter ne dela in mi ne beleži statistike. StatCounter pa se noče namestiti v template na beta.bloggerju.