torek, september 26, 2006

Prva obletnica

Če pomislim, da je minilo že celo leto od tega, ko sem diplomiral, se mi zdi, da tako hitro čas vendar ne teče, po drugi strani se je pa vmes zgodilo toliko zadev, da je pravzaprav kar logično. Ker je ravno obletnica, lahko naredim eno analizo, kaj od pričakovanega se je zgodilo in kaj se ni. Torej, ideja, da bom končno nekje na svojem (čeprav najetem, ampak vsaj novem), se seveda ni zgodila. Tudi mladi raziskovalec ni pravno gledano (semantično pač) ni uspelo, in temu primerno je tudi stanje na mojem transakcijskem računu, ki je približno enako kot lani takle čas. Ker ni bilo obilnega priliva denarja, se ni uresničila nobena od materialističnih idej (avto, prenosnik, telefon, ipd). To je od neuresničenih idej.

Od uresničenih idej sem (verjetno) naredil s študijem predpisane obveznosti za drugi letnik. Celo veliko večjo motivacijo za opravljanje pripravništva sem dobil. In bil sem na IPSF kongresu in na taboru.

Potem pa je seveda še en kup zadev, ki jih nisem planiral, recimo EPSA Autumn Assembly v Amsterdamu, ki se je izkazal za fenomenalno, pa par mesecev dela v Krki, pa še in še.

Če pod vse potegnem črto, mi je tale limonada, ki sem jo naredil iz limon, ki mi jih je ponudilo ali bolje rečeno dalo življenje, zelo všeč. Jaka mi je enkrat rekel, kako je bivša šefica ene od študentskih ogranizacij tožila, da saj denarja je dovolj, ko si v službi, samo kaj, ko nimaš časa, da bi ga zapravil. Časa sem imel v tem letu res na srečo dosti, za denar je pa še čas ;-)

Ni komentarjev: