četrtek, september 21, 2006

Spet Nina Osenar

Omenjena damica (ki se kdaj pa kdaj ne obnaša kot popolna kokoš) je zadnje čase glavna atrakcija na slovenskem spletu. Lepo in prav, in popolnoma skladno s slovensko mentaliteto in sposobnostjo navezovanja medosebnih stikov. Ampak zakaj spet pišem o tem damici? V statistiki bloga sem zadnje čase zasledil povečano število obiskov s strani fino.si. "Zanimiv" koncept, samo ni mi jasno, kaj dejansko hočejo doseči. Kaj sploh delajo?

Kakor sem utegnil videti, po slovenskem in tujem spletu pobirajo vse zapise o slovenskih in tujih zvezdah in zvezdicah. Lahko kratkočasno branje, kdor ima preveč časa. Samo komu se le da brati, kaj bo popoln neznanec napisal o kakšni slovenski zvezdici in še bolj, nekdo ima očitno preveč časa, da takšne zadeve celo išče.

In še nekaj popolnoma nepovezanega. Zadnje čase se mi je prikupil lasten besedni umotvor "(zgolj) z ene (moje) strani argumentiran pogovor". Zadnjič mi je sosed, s katerim si (na žalost) delimo dvorišče, tečnaril glede poklopa na vratih. Ker pač nisem človek, ki bi delal zadeve brez razloga, sem ga (v pričakovanju, da razlog ne bo "ker sem jaz tako rekel") vprašal zakaj. Seveda je spet padel na testu inteligence. Potem pa nisem bil več tako zloben, da bi mu rekel, da se mi res ne da imeti z njim "z ene strani argumentiranega pogovora". To so pa dobrososedski odnosi. Z veliko mero cinizma.

Ni komentarjev: