četrtek, september 07, 2006

Zakaj doma?

Ko sem se z Matevžem nekaj tednov nazaj pogovarjal o delu v tujini, me niti ni toliko res zamikalo, da bi šel sam preskusit to zadevo. Danes pa sem nekaj o tej temi rekel še z Matejem, ki se je ravnokar vrnil iz Avstralije (in se strinja, da je na ponudbo: nekaj tisoč AUS dolarjev, zagotovljena služba (in bivanje) ter enosmerna karta za deželo "down under" zgolj: "Kdaj je let?") in ugotovil, da me dejansko po tem, ko bom naredil še preostale izpite na podiplomcu, prav nič ne zadržuje v Sloveniji. Ideja, da bi šel naslednje leto delat v tujino za kakšno leto ali dve, se mi zdi prav uresničljiva. Ker računam, da naš podiplomski program ne omejuje geografsko, kje naj bi obveznosti opravil, ker vem, da je naša fakulteta dobro povezana s tujino in ker tudi UL ni ravno neznana (pa še kakšen sklad je gotovo za to), me resno mika, da bi se spravil v kakšen London ali na Nizozemsko. Ker smo vsi v EU, (prevelikih) birokratskih težav ne bi smelo biti, plača je v tujini precej boljša kot pri nas, izkušnje so vedno dobrodošle in če ne sedaj, kdaj pa si lahko kaj takšnega privoščim. Ko opravim tale izpit in se dokončno dogovorim še za pripravništvo, se bom kar resno spravil iskat možnosti.

Mogoče bom čez dobro leto in pol pisal od kje bližje ničnega poldnevnika.

4 komentarji:

Luka pravi ...

naj ti uspe realizirati ta zanimiv načrt!

Ulala pravi ...

ja, je ql! RES QL!

ceprav jaz sem imela nekaj tezav z birokracijo, ko sem si v lastni reziji poiskala sluzbo v tujini...

Tomi pravi ...

Ula: takrat še ni bilo EU in mislim, da ima univerza te zadeve že urejene bolj ali manj. Bom videl, ko se zmenim z mentorico.

Ulala pravi ...

hm. univerza pa ni imela prav nic zraven.. sla sem delat, ne studirat in na faksu se vedeli niso, da me ni v sloveniji.