sobota, september 16, 2006

Zakaj?

Danes je na slovenski blogerski sceni opaziti precej nejevolje, jeze, tečnobe, negranja in pesimizma. Je pač tak dan, da nikomur nič ne paše. Čeprav sta dve izjemi, današnje družinsko kosilo (z moje "gurmanske" strani) in Ulino veselje ob zbiranju idej za kopalnico (z blogerske scene). Drugače sem pa ves tečen, imel sem namen napisati članek, pa mi Primož ni povedal, koliko ga plača, po goli neumnosti sem DVD zaklenil na regijo 1 (hvalabogu za DVD Region+CSS Free in še eno stran, podobno Altavisti ;-) ), in zaradi gole lenobe se mi ne da brati sicer zanimivega Crnkoviča, ker je prvi neprebran post v nerazumljivem jeziku ( vsaj za našo politiko izgleda tako)...

Torej, zakaj:

  • mi danes ne paše skoraj nobena pesem moje playliste
  • hočem kar naenkrat svoja Okna vizuelno pretvoriti v Visto?
  • sedaj, ko sem se odločil, da bi se preselil, ni nobene proste enote na Novi Grbini (vsaj ne primerno za moj žep)
  • bo cel vikend deževalo
  • imamo doma LCD TV, v svojem bednem (najetem) stanovanju pa še kabelske ne morem imeti?
In nenazadnje, zakaj te moram tako presneto pogrešati?

14 komentarjev:

Luka pravi ...

Ljudje smo prevečkrat take volje, kakršno je zunaj vreme... Blogerska nejevolja je posledica zmešnjave, ki vlada v tej sferi (saj moram polovici blogov na seznamu zamenjati url-je, ker se stalno selijo). Zakaj hočeš imeti visto ti bo verjetno odgovoril tvoj glas, ki želi imeti najdražjo opremo na kišti. prvo, tretjo in četrto alinejo ti odgovori "nenazadnje" vprašanje ;) kero pa tako pogrešaš? jo poznam?

keep your spirit high!

Tomi pravi ...

Saj vem, da je vreme. Vseeno, ko sem videl tole, sem se odločil, da zadeva izgleda preveč kul, da je ne bi imel. Čeprav, imam celo na enem računalniku iso Viste RC nevemkoliko. Moram malo pogledati, kako se obnese, ko bom kakšno mašino sesuval in inštaliral ponovno.

Ulala pravi ...

jaz sem imela zadnjic en tak siten dan (po izpitu, sumim da zaradi tega, ker je breme padlo z ramen).. in vse bi mela, pa ne morem.. nc se ne sekirej, tect gres lahko tudi v dezju (se boljs je pa plesat na ulicah ljubljane, sam ti nisi lih za to, ane?!), potem pa naravnost pod vroc tus - zih ne bos vec slabe volje!

Tomi pravi ...

Saj danes je veliko bolj kul, teč bom lahko res šel tudi v dežju (doma tega ravno ne bi delal, v Lj pa ni panike), celo playlista mi paše, ugotovil sem, da mi privzeti stil na Oknih paše, ker sem ga navajen...

Samo jo pa še vedno pogrešam. Damn, pomlad se je naselila v mojo glavo.

Ulala pravi ...

ja, potem pa naredi kaj, da bo pri tebi!

Tomi pravi ...

Ula: realist v meni pravi, da nima smisla, idealist pa se še vedno ubada z idejo, da bi mogoče šlo. Bom po moje prej prišel do svojega stanovanja kot te osebe. Po mojem mnenju.

Ulala pravi ...

joj no, tomi... ce ne poskusis, ne ves, ane? ce pa probas, pa ne rata, pa gres naprej. vsaj ves, da si poskusil. tole je brezveze, slabs ne more bit.

za prave punce se splaca potrudit ;)

Tomi pravi ...

Sploh ni point v tem, poskusiti ali ne, najprej moram nekaj zadev urediti sam, potem šele sledi "napad" ;-)

Ampak do takrat bo še pa treba kakšen (kumulativno) maraton preteči.

Ulala pravi ...

da ti ne bo vmes usla ;P

Tomi pravi ...

Če bo, potem bom sam kriv. Nihče me ni silil v nobeno zadevo, zaradi česar moram sedaj še kaj urediti, preden grem v "akcijo".

Vsaka šola nekaj stane...

Luka pravi ...

DAMN TOMY, TELL US WHO SHE IS!!!! IT IS NOT A REQUEST ANYMORE! ;) Vsaj namig daj! :)
Sicer pa lepo da si se pobral!

Tomi pravi ...

Damn it, Luka, ne bodi tako radoveden. Če bo kaj, boš mogoče videl, če pa ne bo ničesar, pa tudi nič škoda, če ne boš vedel. Right?

Ulala pravi ...

zakaj po tolk kompliciras? prej urediti?? sej se ne pripravljas na poroko in otroke, da bi se prej moral tolk organizirati in urediti stvari. go for it now!

al misls, da tvoja dama zeli vse urejeno, potem bo pa tvoja :)

hehe, moski majo tud ljubezenske tezav(ic)e. nisem vedla :)

Tomi pravi ...

Kako naj ti rečem, pometam pred lastnim pragom oz. si dvigam "rating".

Je komplicirano, ampak poskusi razumeti.