sobota, oktober 14, 2006

2:15

In jaz še vedno ne morem spati. Ker vem, da boš, kot že večkrat ta teden, v mojih sanjah.

Resničnost ubija. Sanje pa še bolj.

6 komentarjev:

Luka pravi ...

8:25
Če ti do sedaj ni uspelo zaspati, potem si celo noč prebedel ;)

Tomi pravi ...

Mi je, pet do pol petih (lepše izgleda tako kot s številko). Danes me čaka še naporen dan, tako da sem se moral naspati.

Ulala pravi ...

caki, a sem kej zamudila? ce ji se nisi razkril svojih custev (in bil pri tem zavrnjen), lahko sanjas lepe sanje in zelooo dobro spis ;) ane?

Tomi pravi ...

We shall see, how it works out. Sem zadevo ta vikend prestavil za en teden. Ker se mi po eni fenomenalni RD zabavi nič ne da. Edino čilirat nekje na soncu.

Čeprav, menda sem obljubil, da se vsaj slišiva.

In ne, Ula, ničesar nisi zamudila.

Ulala pravi ...

TOMI!!!! Ne tega delat. Ce punca je zainteresirana, prav dolgo vec ne bo. Kolk casa pa mislis, da te bo cakala? Nocem bit nesramna, ampak ce bo izgubila voljo in upanje (in dobila obcutek, da je itak noces oziroma nisi preprican, kar ni ok), je ne bos nikoli dobil.

Go Tomi.

Tomi pravi ...

I shall. Glede na to, da je res cream of the cream (verjetno najboljša od punc, ki sem jih spoznal v zadnjem času).