petek, oktober 27, 2006

O blogih in komentarjih

Vsake toliko se najde takšen ali drugačen anonimen pogumnež, ki mi na vsak način želi dokazati "da nimam pojma", seveda pa sam ne premore toliko "jajc", da bi se sam predstavil. Kot sem že večkrat napisal, te komentarje (z veliko mero ironije) zelo globoko cenim. Zakaj enostavno ne ukinem komentarjev naprijavljenim uporabnikom? Teh padalcev vseeno ni toliko veliko, da bi se mi dalo ubadati s tem, pa še blog bi gotovo kdo "proglasil kot nedemokratičen, ker se bojim komentarjev". Torej, se ne splača.

Pa še en preblisk o komentarjih. Včeraj je miss.nymphee na blogu javno obračunala s Tamaro in Blodnjo. Trenutno stanje: 88 komentarjev. Gušti je dober teden nazaj obračunal z Ano Jud. 64 komentarjev. Jonas je razkrinkal Marka Miliča oz. njegovega "ghosta". 74 komentarjev. Neumno se mi zdi, da je eden od način branosti javno pranje umazanega perila. Pa če bi še vsaj komentarji bili na nivoju, večina avtorjev je bolj ali manj aw-jev. Škoda, res škoda in slabo za celotno slovensko blogosfero.

Dodatek: očitno še vedno obstajajo ljudje, ki na zadevo, ne glede na to, kako so vanjo hipotetično vpleteni, gledajo trezno.

8 komentarjev:

Ulala pravi ...

ce te anonimnezi motijo, pac ukini ustrezno funkcijo; tvoj blog - tvoja pravila. simpl kot pasulj.

ne vem, ce bi se strinjala, da je nimfa javno obracunavala. prej je opisovala svoje obcutke, kot to pocne v vecini svojih zapisov. ampak bo ze sama odgovorila, ce ji bo do tega.

brez zamere, tomi, ampak meni se zdi pa vcasih (kadar sem ravno taksne volje) neumno, da ljudje ocenjujejo tuje bloge in njihovo kvaliteto. kaj pa je kvaliteten blog? kaj mora vsebovati? politicne razprave, napotke za zivljenje, osebne izpovedi?! in kaj so komentarji na nivoju?

moje mnenje je taksno: pisi natanko to, kar ti v tistem trenutku pase. tudi beri bloge, ki so ti vsec ali te na nek nacin pritegnejo (k branju te menda nihce ne sili). ni treba, da komentiras vedno prijazno, ni treba, da vedno konstruktivno, vseeno pa se izogni zalitvam in namernemu prizadevanju ljudi (ne leti nate osebno). jaz osebno tudi ne cutim potrebe po ocenjevanju tujih blogov, tujih komentarjev, ipd...

torej, zakaj "skoda in slabo za slovensko blogosfero"? ce se je nabralo toliko komentarjev, je bilo nekemu delu le te zanimivo in potrebno vkljuciti se v razpravo. in ce smem.. trezno so na zadevo gledale vse tri vpletene osebe, vsaka pac s svojega stalisca. vsaka argumentirano.

mnimogrede, ze nekaj casa sumim, da si ti blogrecenzent.. kdorkoli je (ceravno je moj blog opisal lepo in pozitivno), res me zanima, od kje obcutek, da clovek lahko tako sodi in ocenjuje. ocitno ima pri sebi vse poslihtano... ah, kaj pa jaz vem, imam nekvaliteten blog in bralce privabljam s fotografijami, na katerih sem pomanjkljivo oblecena (sem nekoc nekje prebrala). pisem pa izkljucno o sebi. ocitno nekaterim naslov bloga ni dovolj nazoren ;))

lep vikend ;) pa se opravicujem za kilometrski komentar..

Tomi pravi ...

@Ulala:
-anonimneži me in ne motijo, kot sem napisal. Ukiniti jim pravico pisanja je dvorezen meč, ker na en način so "sol in poper" blogov, po drugi strani pa povzročajo delno zmedo.

-nimfa: sicer si se osredotočila na nanjo, ampak moje razmišljanje ni bilo osredotočeno samo nanjo, ampak tudi na ostale podobne zadeve. Konec koncev, najbolj komentiran moj zapis v "zgodnji" dobi je bil tisti, kjer sem tudi sam "obračunal" z nekom, za katerega sem menil, da si zasluži to

-kvaliteta blogov: nič od tega, zgolj način pisanja in "berljivost". Glede na izbire, ki jih imajo (recimo Blogos in Večerova značka), to očitno nekako gre. Sicer pa, v končni fazi gre zgolj za osebno izbiro posameznika, ki se izpostavi in nekoga promovira. Kar sicer lahko počne vsak bloger zase.

-zakaj slabo: Slovencem je odlična misel, ki jo rad delim okoli: "Ne obremenjuj se s tem, kaj si drugi mislijo o tebi. Preveč so zaposleni s tem, kar si ti misliš o njih", precej neznana.

-blogrecenzent?: tole je pa zelo iz zraka potegnjeno ;-)

Lep vikend tudi tebi.

DrMinistr pravi ...

Hehe Tomi, če hočes brati komentarje, ki res niso na nivoju pejdi na RTV forum. Ne glede na temo se najkasneje po 20 replikah začne delitev na "naše in vaše" in kako "bojo naši obračunali z vašimi"...Včasih se do solz nasmejim;)

miss.nymphee pravi ...

Pha, opravljate me. Še sreča, da mam statcounter, da vas zvoham. :P

Drugače pa, kot je rekla Ula, ni šlo za obračunavanje. Mislim, da sem celo zelo nazorno prikazala blogersko dvoličnost. Če smo s celotno blogosfero pripravljeni deliti lepe stvari, zakaj poskušamo za vsako ceno skrivati grde?

Oprosti Tomi, ampak dejstvo je, da je življenje sestavljeno iz lepih, grdih in še kakšnih stvari vmes. Moj blog pa je že od vsega začetka osebnoizpovedni in bo takšen še naprej ostal. Vse drugo bi bilo laganje najprej sami sebi, potem pa še vsem vam.

Se pa strinjam s tabo, da tako pisanje pritegne tudi ljudi, ki predvsem radi vtikajo nos tja, kamor jim ni mesto, ampak jebatga, tudi to je del bloga in če so komentarji na voljo, imajo pravico do komentiranja vsi.

Kar se pa Gregorja tiče, meni je njegovo mnenje o celotni zadevi kristalno jasno in bil je prvi, ki mi je tak post odsvetoval, ko pa sem mu pojasnila svoje stališče (in verjemi, da o vsej zgodbi od vseh komentatorjev ve največ) je razumel, da je to nekaj, kar potrebujem in ne nekaj, s čimer bi poskušala s komer koli obračunati

Sicer pa, o tej temi sem povedala že približno vse, kar mi je ležalo na duši in vsaj jaz se počutim mnogo bolje. ;)

Tomi pravi ...

Sama nimfa se je oglasila, kakšna čast za moj blog ;)

Kot si verjetno opazila, ni bil poudarek zapisa toliko o obračunavanju, ampak o tem, kaj takšne zadeve prinesejo in pomenijo. Glede na to, kdaj sem pisal, mi je tvoj post prišel zelo prav, ker je bil res odličen primerek. Za pijavke, ki se kopajo v luči branosti drugih ;)

Verjamem pa, da se človek počuti boljše. Če bi gledala starejše zapise, tudi pri meni lahko odkriješ nekaj podobnega. Brez imen , ampak ljudi, ki zadevo poznajo, vedo za kaj gre. Pade kamen z ramen.

miss.nymphee pravi ...

Ah, zmotila me je predvsem beseda obračunavanje, to mislim, da sem pojasnila. Kar se pa ostalega tiče, sem pa že tako ali tako rekla, da se strinjam. Dober človek je bil včasih iz Negove, trenutno pa 'dobrih' ljudi kar mrgoli, kaj češ. ;)

Tamara pravi ...

Meni se zdi beseda "obračunavanje" v vseh Tomijevih primerih povsem ustrezno uporabljena. Slabo je to za blogosfero točni tako, kot je slabo za splošno stanje v družbi. In blogi ne morejo biti dosti drugačni od te.

Z ocenjevanjem blogov se mi ne zdi nič narobe. Večji problem vidim z ocenjevanjem ljudi.

miss.nymphee pravi ...

Tamara, če bi želela s tabo obračunati, bi to vsekakor storila na drugačen način. Pa si tega ne želim. Misli si pa kar si hočeš. ;)