ponedeljek, oktober 30, 2006

Refleksija

Včeraj sem se spomnil na nekaj nepovezanih dogodkov v povezavi z eno od bivših, recimo ji Nina.

V času zveze z Nino sva srečala Nininega bivšega. Ki mi je še v času, ko je bil njen trenutni, šel pošteno na živce. Potem sem srečal Nino s svojim naslednikom. Spomnim se svojih občutkov ob tem.

Če so moja zlobna predvidevanja o sukcesiji pravilna, potem so bili ti občutki nesramno dobri. Paradoksalno presneto nesramno dobri.

4 komentarji:

Nina pravi ...

Mislim, da imaš kar prav. Ime je čisto naključno isto :)

Tomi pravi ...

Kako to misliš, da je ime isto?

Tvoje in izmišljeno ime mojega bivšega dekleta?

Nina pravi ...

Ja, to sem imela v mislih :) Moram rečt, da svojim bivšim daješ lepa izmišljena imena ;)

Tomi pravi ...

Vsaj v tem primeru, da ne bom zvenel diskriminatorno, še enkrat poudarjam vsaj, je bilo tudi realno ime lepo.