torek, oktober 31, 2006

Stran ali strani

Med gledenjem tekme (Bar:Che) sem se zazrl v Mozillo, kjer imam v enem zavihku odprto tudi "našo" stran. Stran Študentov farmacije. Zveni čisto logično in normalno, dokler ti ne pride na pamet, da obstaja druga možnost. (Spletne) strani (vstavi poljubem pojem). Kaj je prav in kaj bolj logično, če je seveda to možno sploh določiti?

Slovnično gledano se mi zdi, da je kot enovit pojem pravilnejša (spletna) stran s podstranmi. Ne poznam veliko resnih strani, ki ne bi imele podstrani v širokem pomenu besede? Gledano (predvsem še iz strarih časov, ko se je koda na veliko pisala iz nič na roke) z vidika programerja (v širšem pomenu besede), je bolj logično, da gre za (spletne) strani.

Kaj pa vi pravite?

3 komentarji:

Nina pravi ...

Mene v bistvu bolj matra zakaj si v besedni zvezi Stran Študentov farmacije, besedo "študentov" napisal z veliko začetnico. In to me je zmotil že takrat, ko mi je Bor prnesu plakate za poletni tabor in je pisal Društvo Študentov farmacije :)

Sej se strinjam, da smo študentje fajn in to, sam velike začetnice si pač ne zaslužimo, razen na začetku stavka :)

Drugače pa se mi v tem vašem primeru dejansko bolš sliš spletne strani, ker mate res dost podstrani, veliko povezav in različnih informacij. No, to je pač samo moj občutek :)

Tomi pravi ...

Ne vem, zakaj točno sem tako napisal, mogoče izvira od DŠFS, kjer je Š z veliko, ker pač gre za kratico.

Sicer pa nisem mislil zgolj na našo stran, ampak nasplošno na spletne strani. Je nekaj semantike in logike zadaj, ki jo je potrebno razčistiti.

PyroBor pravi ...

Študentje farmacije smo Študentje. Vsi ostali študentje so študentje.