sreda, oktober 11, 2006

Stranka Rozina oz. Blogos

Za ljubljanske volitve župana in mestnega sveta se, ker v mestu nimam stalnega bivališča in volilne pravice, nisem pretirano zanimal. Tako tudi nisem vedel, kdo je na kateri listi za mestni svet. Sicer sem nekako imel v spominu, da kandidira tudi Luka Novak, nisem pa vedel, kdo je še vse del tima.

Sem pa danes poslušal Val 202 in predstavitev kandidatov, predstavila sta se Jankovič in Novak. Šele tu sem ugotovil, kakšna Blogos scena se je pojavila na Listi EUDS. Crnkovič, Koširjeva in Novakova žena. Lista EUDS ali bolje rečeno Stranka Rozina, Blogos ali kar vam s te scene bolj paše. Kot kaže, je lobij postal močan in blogerji upajo, da kljub temu, da pri kandidatu za župana nimajo možnosti, upajo na mesta v mestnem svetu. Pogumna ideja, in verjetno ne tako neumna, ker se je skoraj polovica predstavila širši javnosti. Rozina, Siol, mestni svet in denar. Logična veriga.

Pa naj še kdo reče, da se v Sloveniji ne splača blogati.

In ko sem že pri volitvah. Včeraj sem srečal Jankoviča in na račun županskih kandidatov "prijavil" en štos. Presenetljivo je Zoki štos pograbil in se začel pogovarjati. In na koncu je povedal še dve življenjski dejstvi. "Za dežjem vedno posije sonce" in "med tekom ne glej preveč bližnjih tekačic, ker se lahko zadeva konča boleče v pesku". Pa še kako prav ima.

Ni komentarjev: