ponedeljek, oktober 23, 2006

Študentske volitve

V časih, ko sem še sodeloval v predvolilnem "boju" za študentske volitve, sem dobil približno občutek, koliko truda gre v celoten šov. Letos sem opazil, da imajo določene stranke svoje kandidate predstavljene tudi na internetu, kar sicer podpiram.

Me je pa recimo zmotilo, da si je ena od skupin privoščila kriminalno slabe slike. Težko, da nihče ni našel toliko časa, da bi slike dal skozi osnovne filtre. Še slike kaznjencev izgledajo lepše.

3 komentarji:

had pravi ...

tudi njihov slogan je smesen :)

Tomi pravi ...

A se samo meni zdi, ali je nekdo vendarle dal slike skozi en ali dva filtra? Sedaj celo izgledajo vidne, ampak daleč od dela sposobnega fotografa.

DrMinistr pravi ...

Hm...je izgledajo "vidne" (bl ne). Mogoče je šlo pa za sabotažo...hehe