ponedeljek, november 06, 2006

Analogija

Irena mi je s tem zapisom spet spomnila na eno od najboljših serij zadnje čase, Prison Break. Kjer zdravnico Saro Tancredi igra Sarah Wayne Callies. Ne samo po mojem mnenju, "ženska za oženit".

Ta teden pa sem začel gledati še Numb3rs. Z drugo "fatalno" glavno igralko. Sabrina Lloyd. V eni epizodi se pojavita skupaj. Kul. Zelo kul. Ampak, ne bi bila to ameriška serija, če ne bi obe bili bivši od glavnega "Jacka". Kako predvidljivo.


Se samo meni zdi, ali je tale dama neverjetno podobna "Nini"? Očitno je okus trdoživa "navada"...

6 komentarjev:

Nina pravi ...

Agreed! Men je zelo všeč njen lik v Prison Breaku, pa tut sama po sebi sploh ni od muh. Zelo luštno. Tut Wentworth Miller me ne gane tolk, čeprav bi me načeloma moral bolj ;)

Aja, ko smo že pri analogijah. S kolegico zdej hodimo v en bar ob Ljubljanici, kjer je zaposleno eno bitje, ki me zelo spominja na mojega bivšega. Pa čeprav je v toliko pogledih čisto drugačen. Je pa prijeten dečko pa še dost domače se počutim tam. No, sam v tem mojem primeru niti ne gre za okus.. Pač pa za filing k ga dobim ob človeku.

DrMinistr pravi ...

Ja, ja...okus je zelo trdoživa navada...

av pravi ...

Pol mora bit pa tale Nina zelo simpatična...če je podobna tejle gospodični na sliki...:)

btw...a se ti ne zdi, da preveč gredaš TV? Idi malo vun...hehe :)
Mal za hec, mal pa zares.

Tomi pravi ...

"Nina" (pač, psevdonim) je res bila tako simpatična. No, saj še vedno je.

In mislim, da se ni treba bati, da bi preveč gledal TV. Med tednom ga sploh ne, pogledam edino kakšno serijo na dan, potegnjeno z interneta (sveže zadeve, ki se vrtijo čez Lužo).

Anonimni pravi ...

Na TV je res veliko ljudi lepih, ko pa jih srečaš v živo...

LP!

the edger

Tomi pravi ...

Saj v živo je tudi veliko ljudi lepih, potem, ko pa odprejo usta, pa niso več tako super.