sobota, november 11, 2006

Diskriminitornost Merkatorjevega vprašalnika za segmentacijo kupcev

Kot lastniku Maxijeve kartice mi je je zaradi prehoda na Mercatorjev sistem kartic danes prišla pod roko zloženka o le-teh. Neobvezen del pristopnice je tudi vprašalnik za segmentacijo kupcev, ki v rubriki status ponuja:

  • študent
  • upokojenec
  • družina z otroki
  • mladi par
Čeprav tehnično še vedno spadam pod status študenta, se pri tej rubriki ne najdem v nobeni kategoriji. Vprašalnik namreč izključuje vsaj dve skupini ljudi, mlade samske zaposlene in velik segment srednje generacije z odraslimi otroki. Velik del populacije, ki ga Mercatorjev oddelek za potrošnike ignorira?

Zanimivo, vprašalnik je relevanten za prosilce za gotovinsko, "popustniško" kartico, medtem, ko je vprašalnik za pridobitev kreditne plačilne kartice mnogo bolj podroben. Realno pričakovano, saj gre vendarle za zaščito podjetja, vendar potem tudi pri "navadnih" kupcih ne bi smelo biti težko dodati kakšne rubrike več.

1 komentar:

DrMinistr pravi ...

Ja no...sej veš da imamo vlado, ki poudarja tradicionalne vrednote, družino,...
Za take kot si ti, bo kmalu že nesprejemljivo, da še nimajo družine;)