petek, november 10, 2006

Še enkrat DARS

O DARSU in njihovih veleumnih potezah sem že pisal. Ampak več kot očitno imam smolo, ker se mi je že drugič zaporedoma, ko sem šel iz Ljubljane na Štajersko, zgodilo, da je bila vožnja po AC bolj polžje premikanje kot vožnja.

Od cestninske postaje Kompolje so bili v popravilu vsi tuneli. Oziroma DARS je mislil, da so in temu primerno postavil omejitve in rumene luči. Vendar ne od Podmilja do Jasovnika niso delali, samo promet je bil brez potrebe oviran. Poleg tega se za Trojani pokvarilo še tovorno vozilo in obstalo na voznem pasu.

Promet je tako po enem pasu potekal šele v predoru Ločica. Zakaj je potem moral biti promet v vseh ostalih predorih po nepotrebnem oviran in je celotna pot trajala vsaj 2-3x dlje, kot bi morala? In zakaj sem moral za po počasno "plazenje" domov odšteti 370 sit?

Mimogrede, da DARS-a ne bom samo kritiziral, prenovljena spletna stran je očem prijazna.

In še nekaj. Glede na to, da na prvi zapis o DARS-ovih vragolijah nisem dobil odgovora, blogerski kolega Inspiron pa je dobil obsežen (sicer PR neumen spis, kaj pa drugega) odgovor, pričakujem, da se bo tokrat kdo na Družbi za avtoceste spomnil in podal mnenje. Ker vem, da tale zapis boste prebrali.

3 komentarji:

ZoRRo pravi ...

Eewww... men je pa dars.si za bruhat :)
5+ let nazaj bi blo okej... edino promet.si še nekako :)

matias pravi ...

kaj se pa voziš po avtocestah in jim plačuješ... :P jaz sem isti dan šel lepo po stari cesti in bil veliko prej doma :)
Načeloma grem na avtocesto, pa potem dol in nazaj gor, da se izognem obeh cestnin, ampak ko sem videl tisto kolono.. uff. Bil doma v eni uri (zaradi gneče v Domžalah). :)

Tomi pravi ...

matias: saj načeloma ni problemov na AC, je vedno hitreje kot po stari, pa še na omejitve ni treba tako paziti, samo takrat pa res ne vem, kaj so točno delali. Pač, krneki.