nedelja, november 19, 2006

Kateri organ bom prodal?

En zapis na Brlogu me je spomnil, kakšne imam možnosti, da bi v realnem času imel n*10 m2 zase in še cca 10 in malo za avto. Izbiram med:

Medtem pa se eni ukvarjajo z res perečimi dilemami (tiste v alinejah).

Mogoče pa bi moral za recept, kako hitro priti (in ne nujno pošteno) do denarja, vprašati mojstre Pavleta, Borisa ali soseda Danila?

6 komentarjev:

Luka pravi ...

Hehe prodaja organa se ti najbolj splača... Če boš dal ugodno ceno naj ti povem, da rad jem možgane z jajci ;)

Tomi pravi ...

Not for sale. Oziroma samo preko mojega trupla...

Nina pravi ...

Boš videl, kmalu boš na istem kot jaz, ki sem prijavljena za delovno vizo v Kanadi, kamor se odpravljam varovat gozdove pred požari ;)

Življenje je precej stresna zadeva.. Ali kot bi rekel prijatelj Marvin: Life.. don't talke to me about life.

Tomi pravi ...

Aaaa, še ena Štoparka ;)

Nina pravi ...

Hehehe.. Indeed!

Anonimni pravi ...

V bistvu si najbrz koncal farmacijo, da bos imel dovolj denarja..vendar drzava totalno komplicira glede stanovanj.
LP!