nedelja, november 12, 2006

Verižne reakcije obiskov

Pred kratkim sem zasledil precej povečan obisk svojega bloga, predvsem (glede na število bi lahko skoraj rekel povsem) na račun tega zapisa. Ni ne nov, ne posebno komentiran, je za zabaven in berljiv. Nič nenavadnega, torej. Res pa je, da sem v komentarju na temo prilepil še en link do presenečenja na štarejski avtocesti v petek popoldne.

O tem, kako je za obisk pomembno linkanje, sem že pisal. Vseeno nikoli povezave v komentarjih na drugih blogih nikoli niso povzročile takšnega booma obiska, zato sem zadevo preveril. Seks (poševno pisano kot blog) je resda med najbolj komentiranimi blogi, ampak to je že nekaj časa, ampak tudi pretirano komentiran ni, oz. nič bolj kot ponavadi. Tudi blog dneva ni, torej mora biti razlog nekje drugje.

Ni m bilo potrebno iskati dolgo, da sem našel, v katerem grmu tiči zajec. Povezava na seks je namreč na Siolovi vstopni strani, podkrepljena s sočno sliko. In kot lahko preberemo tukaj, seks se prodaja. In slovenska blogsfera deluje na principu "koga poznaš". Sedaj oboje preverjeno.

Dovolj linkanja za danes ;)

3 komentarji:

peter.gavez pravi ...

jah, treba se je pač trudit ...
blog je itak spletni dnevnik, ki se od "navadnega" dnevnika razlikuje predvsem po tem, da si - ponavadi - želiš gledalcev, bralcev ...

Tomi pravi ...

Zadnje čase sem se nekako začel zanimati za sociološke vidike blogosfere (čeprav sem po izobrazbi daleč od družboslovca). Ker me zanima, na kakšen principu deluje in če se da potegniti iz tega kakšne zakonitosti. Ker načeloma vsaka družba oz. sfera jih ima.

DrMinistr pravi ...

Hehe Tomi, marsikaj se da potegniti iz tega, mogoče bi lahko probal celo z volilno kampanijo preko bloga, pomoje je to zanimiva tržna niša;)

Sicer pa, da se vrnem na osnovni post, kakšno tako osebo pa že poznam;)