sreda, november 01, 2006

Zaradi tebe

Zaradi tebe

  • ne morem spati
  • ne morem normalno jesti
  • me stiska v grlu
  • že nekaj dni nisem jaz
Prekleti prehlad, kaj te vsi antiseptiki za žrelo še niso ubili?!?

7 komentarjev:

Luka pravi ...

čas gripe in prehladov je tu... še moja kišta kreha pa bruha, kaj šele jaz :)
pozdravi se!

Štrudl pravi ...

Kašlam ti v pozdrav :D:O

DrMinistr pravi ...

2 takratka pa bo bolše;)

Anonimni pravi ...

Poskusi z limonami...tu mislim, da polovici imone odstraniš olupek in jo začneš sesati. Mogoče je malo prehudo. V glavnem pa veliko gibanja (na prostem), sadja, zelenjave,...
Jaz sem nazadnje bil prehlajen v zimskih dneh pred približno 8 leti. In še to je vse skupaj trajalo 10 dni.
LP!
the edger
P.S. Lepe fotografije...predvsem tiste s študentske arene:))))

Tomi pravi ...

Krivi so bili prehod in spremenjanje temperatur v kratkem času. Sedaj je že ok, na srečo.

Arena ;) ja, tudi meni sta predvsem naslovna slika in motiv zelo všeč.

Nina pravi ...

Jaz sem zbolela za 12 ur. Včeraj ob devetih zvečer sem skor umrla, iz šihta sm hodila 20 minut, čeprav običajno ta pot traja 5 minut. Nato sem celo noč vpila od bolečin (trganje v sklepih in mišicah), me je strah pomislit, kaj so si sosedje predstavljali :) Poleg tega sem ponoči pojedla neznano število Nalgesinov, zjutraj ob devetih pa sem bila skoraj že prisebna. Hecni so ti prehladi.

Tomi pravi ...

Sedaj je že kul. Mi je celo uspelo dvakrat teči ta vikend.

Limonce in žur so pomagali;)