ponedeljek, december 11, 2006

Danes...

...začela teči moja delovna doba.

Čaka me samo še okoli 40 let, če ne bom prej obogatel in kupil dobe.

5 komentarjev:

Nina pravi ...

Čestitke torej.. Čaka te 20 dni dopusta na leto in previsoki davki, katere bos placeval ;)

Tomi pravi ...

Ker imam delo z radiofarmaki/citostatiki, priprada malo več dopusta, na srečo;)

glomy pravi ...

A ni lepo vpisati željeni faks, ga končat in delat tisto kar imaš najraje?
LP!

DrMinistr pravi ...

Samo 40 let...a si prepričan? Ko leta 2012 (ali mogoče 2015) pride trenutna pokojninska reforma v polno veljavo, bo hitro začela teči nova, kjer se bo v roku 15 let postopoma meja za upokojitev spet zvišala za kašne 3 leta, penzija pa se bo spustila še za enih 10% (glede na osnovo od plače). On po 15 letih spet nova reforma... Jst sem se že sprijaznil, da pred 80 letom ne bom dočakal penzije, če jo sploh kdaj bom. Zato je pa treba naslednja 3 leta še na polno uživaj;)

Tomi pravi ...

glomy: trenutno ne delam tistega, kar mi je najljubše, ampak kar je glede na razmere najbolj pametno.

Matej: s tem, da bom verjetno delal do konca, sem se skoraj že sprijaznil in me niti ne moti. Če je le finančna kompenzacija dovolj dobra, je vse ok. Na žalost pač staranje prebivalstva in lagodno življenje srednje generacije in nas, ki bomo počasi tam, stane.