petek, december 08, 2006

Petkova klasika

Petki so zadnjih nekaj tednov ujeti v podobne ritme. Recimo Had objavi sliko kakšnega curkčka, ljudje v prometu so zaradi njegove nepretočnosti povsem kolerični. Jaz pa sem ponavadi tečen. Danes ni nič drugače, čeprav se rutina umika/spreminja.

Začelo se je celo zelo dobro. Podaljšano spanje pred prvim delovnim dnem (od ponedeljka dalje bom postal priden davkoplačevalec), sonce v Ljubljani, v Dolomitih je snežilo (mogoče pa bomo le lahko smučali), srečal sem neverjetno simpatično N. (mogoče je pa Miklavž le na pol uslišal moje želje). In našel sem ustrezno darilno vrečko za normalno ceno v prvi trgovini. Če so spremembe dobre, se ime gospodične N. ne konča na -na. Pozitivno. Tu pa se dobre stvari prenehajo.

Koleričnost voznikov sem omenil že v začetku. Bila je kriva za to, da je ena zelo pametna voznica v centru poleg zakonskih (kršenje prometnih pravil) kršila še logična pravila (pred trolo ne izsiliš prednosti), kot posledica je bila neverjetna gneča. Iz slabe volje si je voznica prislužila mojo zelo cinično opazko. Je prav prijalo ;)

Za piko na i sem med vožnjo domov izvedel, da sem napačno presodil zasebno situacijo. Kar me neznansko jezi, ker na te zadeve nimam vpliva. Torej, kako razumeti osebo, ki ne ve, kaj želi in patološko išče pozornost? In tega nisem opazil...

Zadnji dve zadevi. Pivovarna Laško je izgubila osmino finala in čefurček iz Bara zna ostati notri. Groza.

Just a perfect day....

2 komentarja:

glomy pravi ...

cefurcek iz Bara?
Pojasnilo...hvala.

Tomi pravi ...

Gregor. Čefur ni narodno poreklo, ampak stanje duha...