torek, januar 09, 2007

Nina Osenar, tretjič

Google Analytics mi pravi, da precejšen del obiskovalcev bloga sem zaide v iskanju slovenskega manekensko-pevsko-intelektualnega ideala, imenovanega Nina Osenar. Sicer mi ni najbolj jasno, kaj tukaj najdejo, me je pa ta del populacije spodbodil, da pogledam, kaj načeloma sploh iščejo.

Fenomena Osenarjeve nikoli nisem razumel in se posledično tudi nisem zanimal za omenjeno damico (preprosto povedano, "palim" na blondinke/rjavolaske). Sem pa prvič pogledal spletno stran omenjene dame in bil presenečen. Zadeva še kar dobro izgleda, manjka ji sicer angleška verzija in celo za oboževalce je poskrbela z nekaj materiala. Pa še izvedel sem, da je damica celo mlajša od mene (ali drugače, jaz sem star).

In kot že enkrat, če vas je sem v iskanju slik pripeljal Google, poglejte pa tole. Lepe slike (tehnika, predvsem).

In case you googled here looking for the pictures of Nina Osenar, a gallery of my selection.

3 komentarji:

Cyb3r pravi ...

Te fotke je včeraj objavil Had.

Klik

Tomi pravi ...

Ja, in kaj potem, če je had že objavil? Kakor mi je znano, je linkanje povsem sprejemljivo?

Anonimni pravi ...

Ne vem...a mi lahko razloži kdo kaj ima ta punca posebnega????
LP!