nedelja, januar 28, 2007

Pozitivna presenečenja

Preden sem dober mesec nazaj začel s pripravništvom, sem imel občutek, da je to bolj kot ne nebodigatreba (in še za zelo nizko plačo glede na stroko oz. panogo). Saj plača res ni nič posebnega, ampak jo vsaj rešujejo različni dodatki, vendar sem pa nad samim delom, občutkom in atmosfero pozitivno presenečen.

Tako kot sem bil včeraj (in posledično še danes) presenečen na obletnico sošolcev iz osnovne šole. Ob predvideni segregaciji na "študente" in "neštudente" ter kupih slik potomcev sem imel v žepu odličen izgovor, da bi okoli enajste izginil. Končalo se je tako, da sem prišel domov malo pred pol četrto in se do takrat prav odlično zabaval. Zanimivo, kako se ljudje v desetih letih spremenijo, večina na pozitivno (tudi kakšna moja osebna favoritka iz ""back then" se lahko še poboljša). Pa tudi vidi se, da vsi pogrešamo dober žur, ne glede na to ali smo "zmerno prefeštali" študentska leta ali ne.

Če dodam še zimsko idilo na smučanju, vsekakor poln vikend. Spanje lahko počaka.

1 komentar:

av pravi ...

Kok pa pol znaša tvoja pripravniška plača?
Mam občutek, da mamo nekateri še slabšo ;)