torek, januar 30, 2007

Smetiščna dilema

Odnos smeti sestoji iz nekaj enostavnih korakov, (se obleči), vzeti vrečo, jo odnesti ven (kar sicer je problem, če je smetnjak daleč, ni vreme primerno, ipd), pridi nazaj notri, vstaviti svežo vrečo in si umiti roke. Pet (ali šest) korakov, in celoten proces ne traja več kot pet minut. Vendar, ko je zadevo treba izvesti, nastopijo izgovori. Poznajo vsi najstniki, pozna verjetno večina študentov (oz. vsaj tisti, ki ne živijo sami), pa tudi kakšen odrasel se sooča s tem.

Od tretjega letnika naprej sem vedno našel energijo, ne glede na letni čas (tudi pozimi, ko priprava traja lahko zelo dolgo) in vreme, za tek. Vedno pa sem našel izgovor, da nisem nesel smeti, dokler ni bila zadeva kritična. Prav tako moji cimri, ker smo vedno čakali drug drugega. Sicer sem bil jaz dostikrat tisti z nižjim tolerančnim pragom, včasih se mi je pa zdelo prav neumno, da bi že n-tič zapored jaz delal to muko.

Kje je catch, da se ljudje ogibamo tega procesa? Asociacija, da jo smeti nekaj izpod časti, ker so nas starši učili, da če se ne bomo učili, bomo postali smetarji? Ker če ne bomo "pridni", bomo pometali ceste?

Američani, vsaj večina situiranih na Manhattanu, ima odlično rešitev. Loputa, ki požira smeti, je na hodniku, dosegljiva v copatih. As simple as that.

4 komentarji:

BeeBee pravi ...

Potem se pa tista loputa zamaši nekje med prvim in drugim nadstropjem, česar ne opazi nihče, dokler kup, ki se nabere (stanovalci nad-drugih nadstropij pač ne vedo, kaj se dogaja in veselo smetijo še naprej), ne začne zaudarjati.

Hirkani pravi ...

Mi smo imeli tak jašek v stolpnici, kjer sme živela kot otrok. Ker je iz jaška OGABNo smrdelo, so ga po kakšnem letu zapečatili in smo začeli nosti smeti kot se spodobi, po štengah :)

DrMinistr pravi ...

"Vsa zadeva ne traja več kot pet minut" Pa kaj delaš 5 minut? V 2 minutah so opravljeni vsi koraki;)

Tomi pravi ...

drminist: če veš, kje sem doma, veš, da traja malo dlje. Jaz namreč pozimi ne hodim okoli v kratkih rokavih ;-)

beebee in hirkani: dobra konstrukcija vse reši, samo treba je znati planirati. Vsaj upam.