nedelja, februar 04, 2007

It is just me?

O tem, v kakšni situaciji me posredno držijo Siol, skopost mojega financerja, nefleksibilni lastniki stanovanj (in celotna nepremičninska scena v prestolnici) in delno moja lenoba, sem že pisal. Ko k temu dodam še polni delovnik, potrebe po socialnem in rekreativnem življenju, se čas, ki mi ostane za spremljanje dogodkov na spletu, skrči na minimum. Primer?

Decembra je na blogosferi odmeval škandal določene pevke, ki se je pojavila v še bolj škandalozni Piramidi. Petra Slapar in njen vroč video sta večala promet na straneh, kjer sta bila omenjena (primer pri Hadu, nekaj časa nazaj se ga je eksperimentalno spomnil še Kit). Še v Direktu so menda pisali o tem.

Am I getting old and serious or is it just me?

1 komentar:

Nina pravi ...

Men se dostikrat ne zdi prav nič slabega na tem, da nekatere škandale, ki odmevajo prek interneta, enostavno zamudim. Me tudi ne zanimajo. Sem pa v podobni situaciji. Tudi jaz v Ljubljani nimam dostopa do interneta, zaradi denacionalizacijskega postopka, v katerem je že kdo ve koliko časa naš študentski dom, in nefleksibilnosti uprave študentskih domov.