sreda, april 11, 2007

O tem, kako je splet spremenil naše življenje.

Bežeči je nekaj časa nazaj naredil lestvico znakov odvisnosti od blogov. Zanimiva je recimo osma točka, ki se jo da rahlo preoblikovati v "ker bereš bloge, veš, kaj se dogaja z ljudmi, ki jih poznaš". Tako sem včeraj našel blog sošolca iz srednje šole, ki ga sicer vidim vsake "kvatre" (mislim, da dvakrat v zadnjih treh letih). Moram priznati, da zanimivo piše, ker se zadev loteva še z druge (torej družboslovne) strani.

V duhu naslova še tole. Se spomnite, kako smo včasih bili malo bolj pozorni, kako dolgo smo se s kom pogovarjali, ker mobilne tarife le niso bile poceni (in čedalje manj so). S prihodom širokopasovnih povezav v vsako vas (ne pa tudi mesto) in poceni azijsko elektroniko (čeprav jaz se svojim Sennheisercam ne bi odpovedal niti za internetne pogovore - mimogrede, kje se v Sloveniji dobi zamenljivo peno za HD570) so postali pogovori zastonj.



(čedalje bolj imam občutek, da moje popoldansko delo in IT odrezanost vplivata na moj obisk - sem odvisen?)

2 komentarja:

Lolita pravi ...

Res se mi smiliš zaradi svoje IT odrezanosti. :)
Sočustvujem s tabo. :D

Tomi pravi ...

Saj je zoprno, samo če so državna podjetja nesposobna, ni moja krivda.