sobota, april 28, 2007

Poročilo po Haagu, povzetek

Kot sem zapisal v prejšnjem zapisu, je več kot 40-glava slovenska delegacija varno prispela nazaj v Slovenijo. Kako pa smo se imeli na severozahodu Evrope?

Mednarodni dogodki so vsekakor nekaj, kar bi moral vsak študent (in glede na to, da so vse organizacije namenjene tudi mladim diplomandom in podiplomcem) ali malo starejši doživeti. Srečanje starih znancev, spoznavanje novih, nova znanja in izkušnje so sol in poper kongresov.

In kaj so Nizozemci pripravili za nas? Poln teden, ki nam dobesedno ni pustil spati, precej obupno hrano (čeprav je bila tekoča prav prijetna), čudovito vreme, začinili pa smo si ga najbolj udeleženci med sabo. 33 ur vožnje tja in nazaj je bilo odtehtanih več kot polno.

Za konec pa še nekaj slik iz galerije.





5 komentarjev:

uros1981 pravi ...

Nisem vedel, da je bil tudi Jože Školč z vami (drugi z leve na zadnji sliki). :)

Tomi pravi ...

Ja, je bil, samo da mu Nizozemci pravijo Martajn...

ambala pravi ...

me veseli, da si se lepo mel tu "pri nas"... kar se hrane tiče imas popolnoma prav in vreme je tudi tako že eč kot en mesec, kar je prav neverjetno...

Je pa Den Haag za moje pojme najgro in najbolj dolgočasno mesto na NL... obup. Najbrž je unmu ime Martijn.

Tomi pravi ...

ambala: Nizozemska me je od nekdaj fascinirala, že od takrat, ko sem prvič letel preko Amsterdama. Potem pa sem bil predlani v AMS, sedaj pa me mika, da bi videl že kaj, ker imam dosti poznanih, tako da ni panike glede vodenja in bivanja.

In imaš prav, mu je res ime Martijn.

DrMinistr pravi ...

Hehe...samo da je Fieke na sliki;)