ponedeljek, maj 07, 2007

Borba za stranke

O tem, kakšne težave mi povzročajo internetni ponudniki in kako sem še vedno kot Robinzon sredi internetnega morja, sem že pisal. Zadnjič pa me je v nabiralniku (ali bolje, zataknjeno za vrata) čakalo pismo oranžnega designa s črkami določenega katoliškega ponudnika stalnega dostopa (mimogrede, ta ponudnik ponuja kar nekaj erotičnih kanalov preko svoje TV, toliko o katolicizmu).

Ko sem že mislil, da se me je sedaj veliki Ptič končno usmilil in mi omogočil nekaj povsem življenjskega (kljub temu, da sem se ta vikend pa zares odločil, da bom dal neskromen delež svoje skromne plače in si privoščil najem novogradnje ustrezne kvalitete), me je vsebina presenetila. Oranžni ponudnik me namreč sprašuje, če sem med časom zadnje poizvedbe (ki jo je Ptič zavrnil zaradi premale zmogljivosti zanke) prešel na katerega od drugih ponudnikov. Kajti, če bi, bi se Oranžni ponudnik obvezal, da plača moje pogodbene obveznosti do drugega ponudnika, ker je njihov priklop tako cenejši.

Saj verjamem, da je pluralnost in odprtost trga (čeprav, ko se vidi, mi ta nič ne koristi) naredila svoje in da gre za borbo za stranke, je vprašanje, koliko se ponudniku res splača takšna poteza. Mogoče res gledam precej iz svoje perspektive (ob prvi priložnosti - beri povišici) grem živet drugam, vendar je cena, ki so jo pripravljeni plačati, ne ravno nizka. Očitno pa se jim že izplača.

Ni komentarjev: