sobota, maj 05, 2007

O vsem na kratko

Čeprav je od zadnjega konkretnega zapisa minilo že precej časa, odsotnost napisanega ne pomeni, da se ni v tem času nič zgodilo.

Stvar, ki je najbolj opazna, je bil precejšen minus na mojem TRR-ju. Po tem, ko sem kupil novo tehnično "igračo", sem ugotovil, da je grafična na mojem prenosniku prešibka za še eno 1650*1080, predvsem pa je VGA signal popolnoma zanič. Res zanič. Posledično sem investiral v nakup poceni (ampak ličnega) "klasičnega" računalnika. Škoda, da bi dober monitor kvaril s slabim signalom. Pa je šla skupaj ena plača...

Odločil sem se, da grem spet "uradno" na pohod okoli Ljubljane. Celih 35 km, kar mi je lani že uspelo, tako da ne bi smel biti prevelik problem. Samo vreme se zadnje čase nekaj upira ideji. Pa saj bo že.

Poleg že omenjenega bloga sem danes našel še eno up-to-date stran, ki se ukvarja z urbanizmom. Ki je zadnje čase področje zanimanja (čeprav vzame veliko časa in terja nekaj, česar nimam - stalni dostop vedno in povsod).

Poleg tega se s ponedeljkom začne moj študijski dopust. Mučnih tri in nekaj tednov, ko bom moram v glavo spraviti kup podrobnosti, ki jih načeloma ne bom rabil. Vse za ljubi strokovni izpit.


O tem, da se je T-2 spomnil name, pa v naslednjem prispevku.


3 komentarji:

PyroBor pravi ...

PST je dolg 34 km in ne 35. Sicer jih nardiš okoli 41, ker na določenih mestih malo lutaš in ne najdeš naprej oznak.

Luka pravi ...

A zdej mi boš pa ušu, pa lih pogledat sem te prišel!! Kaj se to pravi!

Tomi pravi ...

pyrobor: glede na to, da poznam, je res 34, če hodim, samo ker še moram do tja, je pa realno 36,5 ali 37. Tokrat ne vem, kje se bom sicer priključil, zato je 35 precej varna ocena.

luka: pa saj bom še kaj prišel v BPD pogledat, mogoče celo me dajo spet tja v mojih podaljšanih šestih mesecih v KC. Vem, da je pa nevljudno ;-)