četrtek, junij 21, 2007

400D ali 30D?

Včeraj je po zaporedju nesrečnih dogodkov moj zvesti 300D odpovedal poslušnost in ga reši samo še servis. Sedaj mislim, da je dober čas, da zamenjam model, vendar se nekako ne morem odločiti med 400D in 30D. Cena obeh je v rangu, ki sem ga pripravljen dati, ampak bi rad iz izkušenj (glede na to, kdo bere tole, verjamem, da si je kdo že zastavil podobno vprašanje).

400D ali 30D, prednosti in slabosti, mnenja dobrodošla.

7 komentarjev:

OLKI pravi ...

30D bo povsem dober aparat! Problem je namreč ta, da tisti, ki uporabljajo 5D, 30-ke videti ne morejo, tako jim je uboga.

Sam bi poizkusil z rabljeno 20-ko. Nič slabši v določenih segmentih celo boljša.

Je pa hec, ker konkurenca ne miruje in 400D ni baš dober izbor. V tem rangu je klavnica in mnogi ponujajo več za manj denarja.

maja h. pravi ...

se povsem strinjam z olkijem. sama mam rableno 20-ko in sanjam o petki. :)
res 400 pa jaz ne bi kupovala, pol raj 30ko vzem. sicer pa ni veliko razlike med 20 in 30.

marko pravi ...

Če dobiš ugodno vzami rabljeno 20tko ali pa novega 30D in izkoristiš še CashBack akcijo pa je tvoj za dobrih 800€ ;-)

Ales Hostnik pravi ...

Kupil sem 20d, imam jo leto in pol, naredil že ogromno fotk - ZADOVOLJEN ZELO! V teh dveh izbirah vsekakor svetujem 30D... Res zakon. Raje kupi novo 30d kot rabljeno 20d. Mah rabljeno je rabljeno.

ŽiŽa pravi ...

30d ;)

matias pravi ...

sem si premislil.... 30-ka :)

Tomi pravi ...

Me veseli, da ste tako enotni. Sedaj sem moram samo odločiti kdaj (odvisno od tega, koliko bo stalo popravilo stare 300-ke).