sobota, junij 30, 2007

Doletelo me je (7 naključnih dejstev)

Nina mi je dala delo, ki se mi ga seveda ne da... Ampak, naj bo.

  1. Do pred nekaj čas se nisem vedno in v pravih trenutkih postavil zase. Sedaj vem, da je zdrava mera zdravega egoizma potrebna.
  2. 1. januarja letos sem blagega mačka preganjal s tekom po Poti spominov in tovarištva.
  3. Vožnja s specialko pri 90 km/h je lahko zelo adrenalinska.
  4. Raje nimam zadeve kot da bi se zadovoljil s približkom.
  5. Mozzarello naravnost obožujem (škoda, da je precej draga).
  6. Že tri leta govorim, da se bom preselil iz Rožne doline, ampak se zaradi okolice ne.
  7. V stanovanju sem brez dostopa do interneta.

Preklinjali me bodo Peter, Luka, Matej, Uroš, Matjaž, Peter in Nimfa.

5 komentarjev:

miss.nymphee pravi ...

Nimfa te ne bo, ker je vse že za njo. ;)

Tomi pravi ...

Očitno je, da imam tako poln urnik, da mi takke zadeve uhajajo iz spomina. Ker sem gotovo prebral, samo en teden vmes je naredil svoje...

Škoda :evil

DrMinistr pravi ...

Prav maš, jaz bi se že obregnil ob kako dejstvo (predvsem to, koliko časa govoriš, da se boš selil iz Rožne;), ampak nimam časa, ker se učim...

Peter Lamut pravi ...

Hehe, malo si bil prepozen, prvič sem bil namreč nominiran že kakšen teden nazaj. :)

Nina pravi ...

jaz sem tut kake dve leti govorila, da se bom preselila iz bezigrada. aprila letos sem se koncno. v rozno :)