četrtek, junij 28, 2007

HDR nered na mizi

Preden je moj Canon doživel neljubo nesrečo (s posledicami), sem za potrebe testa HDR programja poslikal še nered na svoji mizi. Čeprav je glede na teste Photomatix precej boljši od Photoshopa (tako CS2 kot CS3), mi moja skepsa (sem pač naravoslovec) ni dala miru. Izkazalo se je, da se ne motijo, čeprav daje mogoče PS bolj čisto sliko.

Še dokaza (zgodnja je produkt Photomatixa, spodnja PS-a).




2 komentarja:

matias pravi ...

HDR poskusi za začetek raje zunaj - tole se mi zdita dve čisto navadno osvetljeni fotki (je res, da nisi pokazal originala), le da je med njima razlika v WB.

Tomi pravi ...

Z veseljem. Ko bom videl, aloi bo šel 300 v popravilo ali pa se bom spraznil za cca 1000€ za 30D. To je bil zadnji set treh slik, preden je potem naslednji dan doživel nesrečo.