sobota, junij 23, 2007

Ljubljana se pripravlja na študente

Čeprav še nisem preveril, kar dejansko na koncu pomeni mojih tolikointoliko € osnove plače, sem končno sklenil, da bo potrebno ob prvi priložnosti zapustiti trenutno neudobje in se preseliti iz elitne lokacije bolj času primerno stanovanje. Z vsem udobjem, kar pomeni predvsem garažo. Tole zaenkrat ostaja cilj za čez nekaj let.

Vendar se iz cen na vseh portalih vidi, da se Ljubljana pripravlja na naval svežih študentov. Cene so šle še bolj v nebo, tudi v manj priljubljenih soseskah (pač, nič me pripravi, da bi živel v Fužinah, Štepanjskem naselju ali Dravljah, če omenim samo najbolj reprezentativne primere). Pod 350 oz. 400 se ne najde ničesar okoli 35 do 45 m2, ne glede na to, kje.

Očitno je prišel čas, da se odločim ali projekt "Dodatna služba" ali pa "Delitev stroškov".

Življenje res ni kos torte.

9 komentarjev:

Sunshine pravi ...

In kaj natančno je s Fužinami narobe?

Tomi pravi ...

Poleg nevzgojene druge generacije določenega dela prebivalstva?

Anonimni pravi ...

tomi lahko ti iz prve roke za štepanc zagotovim, da tam ni problema živet. večina populacije je južnjakov, verjetno tudi je posledično kaj višja stopnja kriminalitete, ampak DALEČ od tega, da bi jo moral jemati v računico, v smislu, da bi se ti bilo potrebno bati kakršnegakoli nasilja.
Razen če nisi sam v sumljivih krogih seveda ;)

Za fužine pa ti lahko iz druge roke povem(živi tam sestrična), da do sedaj v 4 letih bivanja še enkrat samkrat ni bila žrtev kakršnegakoli kriminalnega dejanja. Pa živi tam sama. Isto od mojega kolega sorodniki tam nimajo nobenih problemih.
Pa so od vseh omenjenih starši po narodnosti Slovenci.

Ne se tako zanašat na stereotipe...

Tomi pravi ...

anonimni: saj verjamem, samo še vedno imajo ta naselja določen negativni prizvok. Itak iščem nekaj bolj zahtevnega, česar pa tam nikjer ni.

Sunshine pravi ...

Saj verjameš, ampak še vedno boš gonil svoje. Of course, it makes sense...

Jaz sem v Fužinah že celo svoje življenje in je bilo motečih ljudi prav toliko kot pri bivšem tipu v Šiški, kjer sem preživela tudi precej časa.

Tomi pravi ...

Tudi sam sem v Spodnji Šiški (predvsem okoli Kina) videl precej čudne ljudi, tako mnogokje v Ljubljani. Pač, povsod so čudni, samo nekje so pregovorni malo bolj.

Je pa res, da sem že 7 let v Rožni, ki je mirna, lepa in varna, zato sem mogoče malo bolj razvajen.

Jure M pravi ...

Štepanc je ok - imaš golovc brž skozi vrata, kodeljevo je blizu in se greš lahko malo pohladit te vroče dni, BTC je blizu, sem gor peš v pol ure...:).

Drugače pa ne obupaj in predvsem si vzemi čas, da si najdeš kako stanovanje - slej ko prej pride kaka dobra ponudba mimo.

Zbog jedne divne crne kose... pravi ...

Hja še vedno drži dejstvo, da izobrazba ni ogledalo človeka...ko se južnjak boji južnjakov...cc

Tomi pravi ...

Zbog jedne divne crne kose: ne razumem, kaj si želel povedati.

jure m: saj verjamem, samo mene še vedno mikajo kakšna Nova Grbina ali pa kaj podobno novega.