nedelja, junij 03, 2007

Sončni vzhodi

Včeraj, oziroma danes zjutraj, mi je po dolgem času uspelo spet videti en sončni vzhod. Služba pač ima svoje pomanjkljivosti in nemožnost dolgega bedenja čez teden in posledično odhajanje domov, ko gre večina že v službo, je ena od teh. V roku leta in še malo so se vloge namreč obrnile.

Kar malo žal mi je bilo, da nisem imel svojega Canona pri roki, ker je bil pogled na temen zahod in prebujajoč vzhod prav fascinanten. Nazadnje, da sem doživel nekaj takega, je bilo na letu iz Singapurja do Dunaja nekje nad Črnim morjem (s tem, da je tam zaradi rotacije Zemlje to trajalo nekaj več kot uro in pol).

Skratka, posledično sem tudi ugotovil, da še nisem za staro šaro, preživel sem namreč intenziven večer - še en dokaz, da starost ne vpliva na norost, kljub temu, da me je po treh mučnih tednih čakala še delovna sobota. Prav zadovoljen sem...


(kdaj pa kdaj se pa tudi jaz ne smem pritoževati, ane?)

1 komentar:

DrMinistr pravi ...

Glede na to, da so pred kratkem potekale majske igre, sem v zadnjit tednih doživel kar nekaj sončnih vzhodov...