sobota, julij 07, 2007

Reciklaža

Ko sem po si končno vzel čas in prebral vseh 100+ zapisov, ki so se mi nakopičili na Google readerju, me je poleg ščitenja hrbta Mavčevi s strani Črnkoviča (mimogrede, ne glede na komentarje, ki so večinoma negativno nastrojeni do tega početja, se mi zdi, da je pravilno, da si kolegi med sabo stojijo ob strani, ker drug jim nihče ne bo), zbodel v oči tale Hadov zapis. Pravzaprav je zapis precej plemenita beseda za skupen povezav.

Nekako se namreč ne morem znebiti občutka, da gre za statistično preverjen "N.O." vpliv na obisk. Glede na to, da je verjetno še vedno najbolj iskana oseba slovenskega spleta, je priliv z iskalnikov ustrezno večji.

Lahko pa da se motim.


(Čeprav sem omenjeno damico tudi sam omenjal, je v tem zapisu namensko nisem. Nekateri boste že vedeli, zakaj.)

2 komentarja:

had pravi ...

v bistvu ni reciklaza.. ampak preprost test.. rezultati testa bodo pa verjetno objavljeni v parih dneh, ko se bo vse skupaj razjasnilo.. :)

Tomi pravi ...

Naj ugibam, viden bo peak obiska?