sobota, avgust 25, 2007

Ilha Formosa, part 1

Presneto zoprno je, ko moraš zaradi neumnosti določenih planirati, kdaj in kje boš dostopal do interneta, skoraj tako, kot da bi se spraševal, kam bom hodil po vodo. Torej, to je eden od glavnih, drugi je namreč rahlo zoprn jetlag v povezavi s službo, razlogov, da sledi revizija mojega potovanja na Tajvan šele sedaj.

Hitra opomba za začetek: ne se odpraviti na dopust takoj po službi. Med mojih prvih letom in zadnjimi minutami v službi je bilo veliko manj kot 24 ur, in to je vsebovalo še transfer na Štajersko, pakiranje, spanje in nazaj transfer do Brnika. Zaradi spočitosti ob prihodu se res ne splača varčevati z dnevi dopusta.

O letu dol se ne splača izgubljati besed, ker so tako ali tako vsi v ekonomskem razredu enaki, dolgi in neudobni. Pozitivna plat so sogovorniki, s katerimi sem imel vsaj na dveh od treh srečo, do Frankfurta sem namreč padel v debato z bivšim pomorcem in sedanjim IT-jevcem, ki je šel na obisk k ženi na Kitajsko (sicer me je nehote spomnil, da sem pozabil kakorkoli zakleniti kovček, ki je imel še dolgo pot do Tajpeja), do Hong Konga pa novozelandski par, ki se je vračal iz »eurotripa«.

Zelo lagodno je bilo, da sem od prej imel že nekaj tajvanskih prijateljev, tako da je bil transfer do hotela hiter, moj dober namen, da bi se sesul v posteljo, pa je v družbi sicer klavrno propadel. Lokalna kulinarika in nočni utrip velikanske prestolnice pač imata večji čar kot spanje. Mimogrede, kovček je prestal pot tudi v odklenjenem stanju.

Kot nam radi za Pariz filmarji pokažejo, da ima vsak balkon razgled na Eifflov stolp, bi lahko za Tajpej veljalo enako za Taipei 101. Da bo to kar res, priča tudi pogled iz sobe prvega hotela. 101 v vsej svoji lepoti.

Taipei 101 - The World's tallest building till 2008 - Source: http://metrodusa.blogspot.com/

Prvo tajvansko jutro je prišlo precej hitro, vendar ker sem imel namen kupiti prenosnik, sem zaupal v pogajalske sposobnosti domačinov in se podal na sejem elektronike. Pet barantanj kasneje sem bil lastnik prenosnika (ki je vmes že menjal lastnika) in Ipoda , ki je bil skoraj 30% cenejši kot pri nas. Sam sejem mi je drugače šel precej na živce zaradi nepopisne gneče in hrupa, čeprav sem kot Evropojec imel vsaj ta privilegij, da sem videl čez skoraj vse prisotne. Videti je bilo marsikaj, omembe vreden pa je mogoče samo AOC. Kot sem obljubil že zadnjič.

Computer fair - Hostess - Source: http://metrodusa.blogspot.com/
(slike izbrane glede na vsebino, nadaljevanje sledi)

3 komentarji:

matias pravi ...

če nisi kupu macbooka, se ne menim več s tabo ;) :P

Daniel pravi ...

klinc pa vsebina, give me hot asians :)

Tomi pravi ...

matias: ne rabim, zato sem kupil nekaj, kar je poceni in se da prodati. Če pa bi imel zase, bi bil pa MBP.

daniel: bo, bom objavil še kakšno.