ponedeljek, avgust 13, 2007

Vtisi s Tajvana, drugič

Ugotavljam, da sem imel na začetku potovanja na Tajvan res veliko srečo, ker slabega vremena sploh ni bilo, je precej podobno aprilu (ali pa recimo Nizozemski). Včeraj zvečer je recimo bil čudovit razgled nad mesto (naš hotel je namreč malo dvignjen nad metropolitansko regijo), kakšno uro kasneje pa je lilo kot iz škafa.

Drugače sem se pa zadnje čase imel fenomalno. Alan, eden od domačinov, je poskrbel, da nam ni dolgčas, kar praktično pomeni, da nas pride iskat v hotel, pelje do kosila (za naše razmere je to verjetno res neverjetno, ker so tako pogoste "restavracije") in potem okoli. Regija je res velika in raznolika, načeloma tudi zelo moderna. Včeraj smo recimo šli v center Miramar, ki ima drugi največji "ferris wheel" na svetu, potem pa na večerjo v hibachi restavracijo, odlično in okusno.

Kot zanimivost, čeprav je mesto res zelo zelo veliko, sem doslej, pa sem bil od dragih sosesk do obupnih night marketov, videl samo nekaj grafitov. Moje priljubljene G.D. bi kar poslal sem, da bi se naučili, kako se ne svinja mesta s podpiranjem kluba, ki ga ni več. Druga malenkost, ki sem jo opazil, vsak policijski avto, ki zgolj partuljira po mestu, ima prižgane luči. Sirene sicer ne, luči pa. Za Evropejce precej zanimiva izkušnja, ker smo le navajeni, da to nekaj pomeni.

Se pa kongres počasi končuje, načrti za naslednje dni so tudi bolj ali manj narejeni in vključujeno jug Tajvana, povratek na sever in na žalost let domov. Kar prehitro mineva čas v sproščujoči atmosferi.

Se pa z Murphyem še nisva popolnoma sporazumela. Čeprav sedaj gre bolj za podrobnosti.


Zadnja hrana: suši in jabolčni zavitek, ki to ni bil
Stanje naspanosti: srednje naspan
Trenutni lokalni čas in vreme: 13:52, oblačno

Ni komentarjev: