sobota, september 15, 2007

Dan, ki bi ga bilo bolje prespati

Tako kot Nimfa nekaj časa nazaj, bom danes tečen. Danes ne gre nič tako, kot bi moralo, in res si ne upam lotili nobene zadeve več, ker bo gotovo šla narobe.

Sredi dneva mi je sonce kurilo v glavo, pa še v hiši sem pozabil očala, ko je bilo pri pedantni sosedi obrezati naše ciprese. Da škarje pustijo en kup prekleto majhnih kosov, ki jih tam na koncu ne sme biti, verjetno ni potrebno povedati.

Druga naloga tega vikenda je bila zbujanje nekega predpotopnega računalnika. Pretikanje vseh kablov in n-ta namestitev Oken še vedno ni dala odgovora, kateri del ne dela. Po moje je sicer matična, ki je edini del, ki ga nimam na rezervi, kar pomeni, da sem vse delal po nepotrebnem.

Pa ima ta naloga še podnalogo, prenašanje enega kupa podatkov (med drugih tudi pošte iz prastarega Outlooka Express). Itak, da Outlook 2003 ne prepozna stare pošte (sledi še ena inštalacija Offica 2003). Da se kode ne da kopirat v obrazec, je samo češnja na smetani.

Aja, sem mogoče omenil, da so naši košarkaši že drugič po neumnosti izgubili?

5 komentarjev:

blogar pravi ...

hehe... jaz sem imel včeraj takšen dan... za znoret!

miss.nymphee pravi ...

Pa ne da je nalezljivo?! ;)

Hirkani pravi ...

Ni nalezljivo. Moj dan je bil danes fantastičen. Najprej je hči zmagala na turnirju, sin je bil pa drugi. Nato smo imeli piknik s prijatelji in enkrat za spremembo ni deževalo. Krasen dan :- )

blogar pravi ...

pomoje ni... ena dobra muska... čajček in dober spanec in je naslednji dan takoj bolje :)

Tomi pravi ...

Na koncu je celo šlo. Samo živcev je pa šlo, živcev.

Pa imam samo jaz občutek, da tale Blogger danes čudno dela? Meni meša angleščino in nemščino, tudi tukaj.